Commerciële partijen zien al jaren de grote waarde van het in kaart brengen van de klantreis. Ook non-profit en overheidsinstanties ervaren steeds meer de waarde van het goed in beeld hebben van de klantreis. Wij kunnen helpen om de klantreis in kaart te brengen en beter te laten aansluiten op hoe mensen (en het menselijk brein) werken.
Wil je meer weten over de stappen die we zetten tijdens de klantreisanalyse. Lees dan onze blog. Hierin beschrijven we elke stap die we zetten en laten we zien hoe we deze in een project voor UWV toepasten.
In een gratis intakegesprek kijken we samen welke onderdelen voor jouw vraagstuk interessant zijn om mee te nemen en wat je wensen zijn.
Op basis van dit intakegesprek maken we een plan van aanpak met daarin een prijsopgave en een planning. De investering (van tijd en geld) hangt af van de doelen die je stelt en de omvang van de klantreis. Voor de invulling van de klantreis kan je bijvoorbeeld denken aan de onderdelen in de onderstaande tabel.
Wanneer je akkoord gaat met het plan van aanpak dan starten we met de klantreisanalyse. Meestal beginnen we met een startbijeenkomst waarin we met afgevaardigden van verschillende afdelingen de klantreis in kaart brengen.
Na de analyse rapporteren we de bevindingen en houden we een slotbijeenkomst waarin we samen de bevindingen doorlopen.
Voor de invulling van de klantreisanalyse kan je denken aan de volgende onderdelen:
Of wil je zelf leren hoe je een klantreisanalyse doet in de vorm van een lezing of workshop? Neem dan contact met ons op. Dan plannen we een intakegesprek en stemmen we samen af wat er bij jouw situatie past.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan vrijblijvend contact op met Kaj. Mail naar:
Of vul dit formulier in
VOORUITGANG DOOR
GEDRAGSVERANDERING
We zijn altijd op zoek
naar getalenteerde gedragsveranderaars. Interesse? Stuur ons een mailtje.
GEDRAGSVERANDERING
We vinden het altijd interessant om in contact te komen met getalenteerde gedragsveranderaars.
Stuur ons een mailtje.